04 marraskuuta 2009

Viikon mainos!

Ainiin! Melkein unohdin, viikon paras mainos on ehdottomasti Fortumin vesisähkön nettikamppis! Aivan valloittava grafiikka, idea ja toteutus. Eksyin sinne Ilta-Sanomien sivujen kautta, koska niiden banneria ei voinu ohittaa, joskus näinkin. Jos jotain negatiivista pitää löytää, niin "peli" on selkeästi suunnattu lapsille, nuorille ja nuorille aikuisille, joista ainoastaan viimeiset päättävät taloutensa sähköstä. Ainoastaan vika slaidi (vipu on korvien välissä) on aikuisemmalle väestölle suunnattu. Ehkä tässä vaiheessa pitäisi huutaa: "Äitiiii, tuu kattomaa!". Eikä meille muuten edes oteta vesisähköä, meillä on jo norppaystävällinen tuulisähkö. Kato ite: Hyvän virran lähteellä

1 kommentti:

Antero kirjoitti...

Et sattunu sitte kiinnittämään huomiota itse mainoksen sisältöön, mikä on täyttä bullshittia?? Itse ihmettelin tuota mainoskamppanjaa, vaikuttaa ihan vitsiltä, täysin uskomatonta. Mut kaikki kai menee läpi ku laittaa hienoon pakettiin. Pitääpä muuten yrittää selvittää kuinka hyvin kyseinen kamppanja on tehonnut, jos fortum jotain lukuja ilmoittaa, olisi mielenkiintoista nähdä, että kuinka helpolla suomalaisia viedään :) mut joo esteettisesti hieno kyllä. Mut sisältö mätä, niin ei kyl paljo voi lämmittää mieltä.